איך בחרת להיות דולה לפני היותך אימא ?

ואיזה שינוי עברת אחרי הלידה ?

נכון, הרבה מהדולות שאני מכירה התקרבו למקצועות ההיריון והלידה, ובפרט למקצוע הדולה אחרי שחוו הריונות ולידות. אני נמשכתי למקצוע עוד לפני היותי אימא ממקום מאוד עמוק, מרגיש לי שנולדתי עם המקצוע- מעין ייעוד קארמה לפני שנהפכתי לאימא, חיפשתי את עצמי ולמדתי המון, אבל אף פעם לא הרגשתי שלשם כך באתי לעולם, עד שטיפלתי בשיאצו באישה בהריון עם סיכון גבוה ופחדים רבים, והיא עברה את הלידה בצורה טובה. מעולם לא הרגשתי שחסר לי משהו בשביל להיות טובה ומקצועית כדולה. אני זוכרת שכשסיימתי ללדת הסתכלתי על הדולה שלי המקסימה ואמרתי לה 'עכשיו אני מבינה מה דולה עושה וכמה היא חשובה! 'אין ספק שהלידה שלי, הביאה אותי ממש להבין בפיזי ובנפשי את גדולתה של דולה בלידה!!הלידה העצימה אותי, חיזקה את הביטחון העצמי שלי והידע שלי והבהירה לי בשביל מה צריך דולה! מה שמצחיק ששאלו אותי למה אני צריכה דולה בלידתי? תמיד אני צוחקת ועונה במקביל- 'רופא שיניים צריך רופא שיניים? אני סנדלר שלא הולך יחף ואין יותר טוב מהניסיון עצמו. גם אני בן-אדם עם רגשות וכאבים והיה לי חשוב מאוד להתלוות ע"י דולה, שתדע בדיוק מתי ואיך לכוון אותי, לשכך לי את הכאב ולהעצים אותי בכל רגע ורגע. אני הכי זוכרת את המגע המופלא שלה, שלולא הלחיצות- השיאצו והדיקור לא הייתי עוברת את הלידה בקלות.

כאשר אדם בוחר מקצוע שעושה לו טוב בנשמה והוא גם מתפרנס מזה, הוא אדם מאושר, וזה לא ממש חשוב אם עבר את ההתנסות על עצמו. התנסות עצמית טובה ונכונה כדי להבין יותר טוב, אבל כשזה בא ממקום פנימי ועמוק הרבה פעמים זה זניח.

כתיבת תגובה